Posible ejaculacio precos?
Hola, l altre dia jo i la meva novia vam anar a casa seva i estavem sols una cosa va arribar a laltre i ens vem acavar liant al cap duna estona ella em va posar la ma als genitals i al cap del pocs segons em vai "correr" em va fer vergonya per que vai aguantar molt poc. No macostumo a tocar gaire a casa pero a casa yo sol no em vinc tant rapid.
Agrairia lajuda, mercii!
Anissa Ouali

Hola Timo123!
Abans de res, has de saber que això no és gens estrany! No es tracta d'aguantar molt o poc. Quan una situació és molt i molt excitant, a més a més s'ha anat escalfant amb el lio, el joc... el cap i cos s'exciten i com no apareix la resposta, en aquest cas l'ejaculació.
Com hem dit abans no es tracta de temps, sinó de control, i com veus a casa on la situació és més calmada, ets més conscient d'aquest control. Així que no t'atabalis, i no li donis moltes voltes, ja que si t'angoixes, això no et deixarà tenir control la propera vegada.
Una altra vegada, intenteu anar una mica més a poc a poc, jugar i gaudir del moment (i no estar pendent del temps)!
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali