El meu novio i jo ho volem fer pero...
Hola, el meu novio i jo ho volem fer pero jo en tinc por perque m'han explicat que la primera vegada fa molt de mal, aixo es veritat? També se que li medeix qüasi 20cm, em farà més mal per la mesura? Em sortirà més sang? Hi tinc molta por ja que es algo que no he experimentat mai
Moltes gràcies per contestar!
Anissa Ouali

Hola Anonima!
És molt natural tenir por, i més quan una experiència no l'hem viscut mai, per això és important que trobis coses que t'ajudin a sentir-te segura, per exemple, estar en un lloc tranquil, sense pressa, còmode, amb la persona que tu vulguis...
Sobre el que has sentit, vés amb compte, ja que moltes coses de les quals diuen no són veritat. El dolor no té per què estar, però pot ser que pels nervis del moment, la vagina estigui més en tensió (i no tant per la mida del penis), i en intentar la penetració pot fer una mica de mal. Per això és important no tenir pressa, anar a poc a poc i no forçar res!
La sang pot sortir si l'himen no s'ha trencat o encara que s'hagi trencat hi ha restes. Així que no sempre surt sang, però no vol dir res dolent, simplement que no hi havia himen (aquest es pot haver trencat per molts motius, anant en bici, fent esport...).
Espero que resoldre els dubtes t'ajudi a no tenir tanta por! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali