possible embaràs?
Hola..
Sóc una noia i tinc nòvio. Portem temps fent preliminars, és a dir, ens toquem, juguem... però som verges encara. El cas és que, fa un parell de dies, estàvem fent petting. Estàvem nus i ell estava sobre meu, i vam començar a moure'ns fins arribar al final els dos... No ens vam adonar que, fins que va acabar ell, es va córrer a sobre meu. Va dir que no passaria res, ja que estava tacada per la part inferior de la panxa i pel mont de venus. Vaig anar corrents a treure-m'ho, però tinc un no sé què que hem preocupa.. Perquè crec que no em vaig tacar més avall, potser una mica per les ingles, pero no estic segura.. Tinc risc de quedar-me embarassada si només s'ha corregut per la part de dalt? També et pots quedar embarassada si et taca més baix? He mirat per internet i hi ha llocs que diu que no, perquè els espermes moren, però altres llocs que sí, ja que poden entrar...
Una altra qüestió: si fem sexe oral o petting nus, utilitzm preservatius?
Moltíssimes gràcies!
Anissa Ouali

Hola Marteta!
Veuràs que el risc està present quan hi ha contacte directe, això que vol dir? Doncs que si el semen acaba a l'entrada vaginal, els espermatozoides estan programats per pujar fins al coll de l'úter, per això tot i que el petting amb roba és sense risc, quan és nus, el risc tot i que més baix, està present.
No podem saber si en el teu cas, el semen estava a prop o a l'entrada, pel que descrius sembla que no va tocar pas aquesta zona, així que no tindria per què haver-hi risc.
Per tot això, sempre que hi hagi petting sense roba, penetració, sexe oral o sexe anal, el preservatiu sempre s'ha d'utilitzar, ja que el risc sempre està present.
Espero haver-te ajudat amb els dubtes! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali