Por al sexe?
Hola! Tinc 15 anys i fa poc ho vaig deixar amb la meva nòvia. Mai havíem arribat a fer res: lios i poc més. I tothom vol fer-ho ya i en canvi jo, malgrat tenir l'oportunitat, no vaig voler. El cas es que crec que tinc por a que em fagi molt mal el penis i a que sigui incòmode. Sóc una persona molt extrovertida pero aquest tema em fa por
Que faig per passar la por?
Gràcies
Anissa Ouali

Hola Unguapoo!
Que és el que et preocupa? Quan dius et faci mal el penis, em preguntava si t'ha fet mal en altres situacions, i quin mal és aquest. Per exemple, quan et masturbes tu sol, has sentit mal?
Per fer passar la por, el primer és esbrinar concretament a què tens por i que et preocupa. Si és alguna cosa que no t'ha passat mai, i t'imagines o t'han explicat que podria passar, és una por anticipada, ja que segurament no sigui veritat, i el més important és anar a poc a poc i veure que no passa res.
Si tens por, perquè ja has sentit aquest dolor quan toques tu sol els propis genitals, aquí ja hauríem de veure que passa, que et fa mal!
Espero haver-me explicat amb claredat, i si no ha quedat clar o ens vols comentar alguna cosa més, torna'ns a escriure!
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali