Teta plana !!
Mira be, ja no aguanto mes!
Tinc 15 anys i de aqui poc en faig 16, i soc completament plana!!
Si em toco la parts on supusadanent m'haurien de creixer els pits no noto res i de veritat que tinc la mateixa teta que les noies de 7 anys. Ja estic farta, TOT em queda malament, les samarretes, els bikinis, els vestits,... Em fa vergonya quan vaig a la piscina, o a la platja amb les amigues.
TOTES kes nenes de la meva classe i curs porten sustenidors, potser alguna que encara porta top, i jo en cambi quan ens cambiem al vestuari sempre porto una samarreta interior per dissimular una mica, pero de gaire no serveix.
Ja no se que fer he buscat a internet de tot: masatges, cremes, menjars, mecles i ja no se que fer perque o be res funciona o be has de comprar on-line un llibre, I JO NO VULL COMPRAR RES!
De veritat que estic farta. Es que no ho entenc!
Be si us plau ajudeu-me tinc una serie de preguntes sobre el tema.
Com es que no em creixen? Que puc fer perque em creixin? Com puc tenir mes autoestima amb aquest tema?
PD: No em contesteu que haig de tenir paciencia perque ja n'he tingut molta i ja s'ha m'ha acabat. No em digueu ni recomeneu que vagi al metge o pediatre.
Moltes gracies i si m'ajudeu amb aixo em fareu molt feliç!
Petons adolescents!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Ens fem càrrec de la paciència que has tingut i del malestar que et suposa aquesta situació. Però ens sap molt de greu dir-te que no podem fer ni dir-te res que faci que els teus pits es desenvolupin ara, més ràpid o més tard... forma part del procés de desenvolupament i això ho determina el teu organisme.
L'única cosa que et podem dir és que estaria bé que anessis al metge per veure si hi ha alguna cosa que a nivell hormonal estigui afectant al teu desenvolupament. Sabem, perquè ens ho has dit, que no vols anar al metge, però ho hauràs de fer si vols saber què està passant.
Nosaltres des d'aquí no podem fer ni dir-te res que pugui fer que els teu pits creixin ja.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat