Tinc un bulto a un pit
Siusplau us demanaria que no diguessiu qui soc.. Siusplau
L'altre dia surtin de la dutxa al moment de aixugarme els pits en el pit esquerra em vaig trobar un petit bultu. He esperat uns dies per si marxava però encara hi continua.
Què és? No sé que fer..
Siusplau ajudeu-me estic molt preocupada
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Els pits són glàndules i en la ovulació poden "inflar-se" algunes d'aquestes glàndules. Per tant, alguns bultos són normals i altres no, per això és molt important que coneguem com són els nostres pits a la palpació, ja que si notem alguna cosa estranya el millor que podem fer és anar al metge.
Per tant, el que hauries de fer és anar al teu metge o al teu ginecòleg, i demanar que et faci una exploració de pit perquè t'has notat un petit bulto. Ell/a et farà una exploració mèdica i podrà dir-te millor que nosaltres què és i què es pot fer. Possiblement no sigui res, però sempre és millor que un professional ho avaluï.
Una abraçada ben forta!
Helena Angel @HelenaAL