Potser estic embarassada, necessito ajuda urgentment!!!!!!!
Hola, soc una noia de 17 anys, fa un mes que vaig practicar sexe amb la meva parella. Ho vam fer amb condó però després de que es tregués el condó em va masturbar i jo a ell també, em va caure una mica de semen a la ma i no em vaig masturbar després però alomillor al vestir-me se'm va caure una mica de semen als genitals, o ell al treure's el condó i masturbar-me em va mullar de semen o no ho se... El cas es que m'hauria de haver vingut la menstruació fa 3 setmanes i la setmana avans de que m'hages hagut de vindre la regla vaig tindre gasos i mal d' úter durant un dia, i després no en vaig tindre mes. Normalment a mi em fa mal l' úter i tinc gasos durants cinc dies avans de vindre'm la regla però no m'ha baixat. Puc estar embarassada? o m'espero unes semanetes mes avans de fer la proba? li dic a la meva parella o es millor assegurar-me avans? creieu que amb que un dia ja tingues gasos i mal d' úter ja es suficient com per assegurar que em baixara?
Necessito una resposta rapida siusplau, moltes gràcies
29-02-2016
Anissa Ouali

Hola Aina!!
Anem per parts! La situació que descrius és molt difícil per poder dir si hi ha risc o no! El que et voldria preguntar és si després de treure's el preservatiu vau comprovar que no estigués trencat, aquí és on sí que podria haver-hi risc, ja que si estava trencat el semen pot traspassar.
L'altra situació que descrius és més caòtica, i sí que pot haver-hi risc però és molt més baix. Com ens dius que portes 3 setmanes de retard, el que pots fer és sortir de dubtes. No et poder dir si el mal d'úter i gasos, ens indiquen que vindrà la regla, ja que amb l'angoixa que estàs tenint, pot ser que vingui però la preocupació l'endarrereix.
Així que pots anar a la farmàcia i comprar la prova, i parlar amb la parella i que et pugui acompanyar. O fer una visita al metge per sortir no preocupar-te més!
Esperem que tot vagi bé! Una forta abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali