Em piquen els pits i no se perque
Fa temps que em piquen els pits, he llegit per internet que es un dels síntomes del càncer de mama, la meva mare va morir fa anys per culpa del cancer de mama i potser l'he heredat, es estrany perque nomes tinc 13 anys i no tinc molt pit; molts cops he arribat a un punt que tinc els pits molt vermells i mi poso crema hidratant.
Que es o que hauria de fer? Podria ser un cancer de mama sent tant petita?
Anissa Ouali

Hola Anònim!
Gràcies per consultar amb nosaltres, anem per parts. Que tinguis picor als pits no vol dir que tinguis càncer de mama. La picor pot ser per molts motius, des que els teus pits estan creixent fins que la pell necessita hidratació (per això que et posis crema hidratant és perfecte).
Sabem que el fet d'haver viscut una etapa tan dura, ja que certes pors ens acompanyen, i no és gens estrany que et preocupi tot això.
Tot i així, si notes certes molèsties o en rascar-te arribes a fer-te mal a la pell, l'ideal és fer una visita al metge, però no pel fet que sigui càncer, sinó per veure que no és res.
Una molta forta abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali