URGENT 1622
Hola! Ahir a la nit, mentres ho feiem amb el meu novio, el condó es va trencar. Avui al matí m'he pres la pastilla del dia després però no sé si es del tot efectiva i no sé com saber-ho. La regla m'ha de venir el 13 de març i encara queden uns dies... La regla s'adelanta o s'atrassa amb aquesta pastilla? I per últim, si tens la regla, pots estar embarassada? Gràcies!!
Anissa Ouali

Hola Anonima1622!!
Quan hi ha alguna situació de risc, és important utilitzar el mètode d'emergència com tu vas fer (la pastilla de l'endemà).
Aquesta pastilla el que farà és evitar la fecundació, per això un cop la prens el teu sistema hormonal variarà, això que vol dir? Doncs que els dies que vénen és possible que vingui una mica de sagnant (com si la menstruació s'avances, però pot ser molt poca quantitat) i després vindrà la menstruació però pot ser que degut a aquests canvis s'endarrereixi o vingui de manera diferent a com t'havia vingut fins ara.
Respecte a si hi ha regla no hi ha embaràs, generalment així és, però poden haver-hi situacions on la menstruació segueix venint però la noia estigui embarassada!
Espero haver-te ajudat amb els dubtes! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali