No puc...
Quan em masturbo no m'entra ni un dit... No sé que fer. Quan ho intento estic en un lloc tranquil, relaxada i excitada però es que no m'entra ni un dit. I si quan tingui novio això és un inconvenient?
Anissa Ouali

Hola perfectlover16!
La masturbació no vol dir introduir-se dits, ja que a la part interior de la vagina la sensibilitat és mínima, i si la masturbació és conèixer les zones de més plaer, aquí no hi haurà gaire! Les zones de més plaer estan al voltant de l'entrada i al clítoris, ja saps on està el teu?
Quan dius que no et pots introduir el dit, fixa't si estàs molt en tensió, nerviosa per aconseguir-ho i en comptes d'ajudar a relaxar al teu cos, el que fas és tensar-ho! Per això no pots, però no t'atabalis, intenta gaudir del moment de la masturbació, no centrar-te únicament a introduir el dit, i veuràs com el teu cos respon! I quan arribi el moment que decideixis estar amb algú, veuràs que tot anirà bé però sense pressa!
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali