LA PRIMERA VEGADA, URGENT!!!
Fa casi 11 mesos que estic amb un noi, jo tinc 14 anys i ell farà els 16. Encara no ho hem fet, però hem fet preliminars i els dos estem segurísims i amb ganes de fer un pas més. Estic una mica nerviosa i m'agradaria que em resolguesiu alguns dubtes.
-Surt molta, o poca sang la primera vegada?
-Quines postures són recomanables?
-Quant dura aproximadament?
Moltes gràcies, i siusplau contesteu-me!
IESP

Hola!
Sóc l'Helena Galé, psicòloga de l'IESP.
Et vaig responent:
- Lasang depen d el'ocasió, ja que hi ha noies que no els surt res de sang, a altres un mica (generalment gotetes). Pensa que no totes les noies tenen l'himen intacte, ja que es pot haver trencat abans per un altre motiu (fent esport, per exemple)
- Això ho veuràs tu mateixa! El millor és anar provant i veient en quina postura estàs més còmoda ( estàs abaix, no has de fer tu la força, però si et poses a dalt, pots controlar milor la penteració)
- El temps és molt variable.. ja que una relació sexual comença i acaba quan els dos volen! Les primeres vegades, solen ser curtes, ja que els nois ejaculen en poc temps... si han quedat més ganes, llavors es tracta d'esperar-se una estona, i tornar a intentar-ho! :)
Gràcies per la consulta! :)
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat