Sóc bisexual?
Hola!
Tinc 15 anys, i fa cosa de sis anys vaig començar a fer-me petons amb la meva millor amiga (de la qual ja m'he separat per problemes que vam tenir fa dos anys). Ens escapavem cada dia al lavabo i experimentavem fent-nos petons i morejant-nos. Un dia, vam deixar de fer-ho. I, sis anys després, segueixo sense haver donat encara el meu primer petó de debó (a un noi). Moltes vegades he mirat el cul o els pits de companyes meves de classe, i encara que sempre he estat molt atreta pels nois (i m'he enamorat innumerables vegades), també em sento atreta per les noies. Però m'exciten molt més els nois, i només m'he enamorat d'ells. Però tambñe sento que estic atreta tan sols sexualment per les noies, però no d'una manera tant forta. Això vol dir que sóc bisexual? Estic molt confosa.
Moltes gràcies per la vostra ajuda!
IESP

Hola Inn13!
Sóc l'Helena Galé, psicòloga de l'IESP.
Se que és difícil el que et demanaré però et proposo una cosa: No et posis cap etiqueta ara, de si ets hetero/homo/bi... Això ho veuràs amb el temps.
El que tens clar és que t'has enamorat de diferents persones, i t'han atret moltes altres... De vegades nois i de vegades noies, perquè en realitat el que ens agraden són les PERSONES (ningú s'enamora d'uns genitals!).
Amb el temps, experimentant i coneixent a gent, sabràs qui t'agrada més i si pots definir-te d'alguna manera. De moment, fes el que vulguis amb la teva vida i la teva sexualitat.
Ah! I petons de debò ja te'ls has donat, encara que fos una noia! El primer petó amb un noi ja vindrpa quan trobis a algú que t'agradi suficient ;)
Gràcies per la consulta!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat