No puc tenir sexe... ajuda
Hola!
Tinc 18 anys, i fa com uns 6 messos, vaig ser-hi víctima de violació, i desde allò, quant el meu novio i jo volem tenir relaciones sexuals, no es pot..
El principi, va tot bé, petons, "cariñitos" i això normal, però quant em vol penetrar, em venen com "flashos" de la violació, i la vagina, com que es tanca, i no pot entrar-hi el penis... ja no sabem que més fer, el meu novio m'anima i intenta que ho superi, però clar... els dos volem tenir aquest plaer...
Hi han alguns "trucs" o alguna cosa així, perque no se'm tanqui la vagina, o hi ha algun metge especialitat en això com "fisioterapeuta de vagines" no se, alguna cosa XD
Espero que hem pudeu ajudar!!
Gràcies!! <3
IESP

Hola!
Sóc l'Helena Galé, psicòloga de l'IESP.
Em sap molt greu això que expliques, ja que entenc que ho hauràs passat molt malament.
És molt normal que et costi mantenir relacions sexuals, ja que és tot molt recent, i a més cal que ho puguis treballar amb un professional.
Quan algú viu una situació tan dura com una violació, el cervell té moltes maneres de reaccionar... Una d'elles és enviar flashos amb imatges, però també generar emocions de tristesa/ràbia pel viscut, angoixes, bloquejar-se en el sexe, inseguretat... Cada persona és un món, i per això no hi ha trucs o instruccions per actuar després d'un fet així: s'ha de demanar ajuda i treballar-ho amb un professional.
El millor és poder anar a un psicòleg especialitzat en sexologia. Si vols, em pots enviar un correu a hgale@iesp.cat i en parlem, d'acord?
Gràcies per la consulta i ànims! :)
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat