PER FAVOR! NO SÉ QUE FERRRRRR! AJUDA :)
DEMANARIA QUE NO PUBLIQUESSIU, PER SI ACÀS, AQUESTA PUBLICACIÓ A LA PAGINA OFICIAL DE L'INICI :)
Hola, soc una noia de 15 anys i tinc novio (oficial) des de fa menys d'un mes però ell i jo ja fa molt temps que ens coneixem i portem com 3 mesos "sortint" pero no oficialment.
L'altre dia vaig anar a casa seva i ens estavem liant i vam anar al llit dels seus pares. Ell de sobte es va treure la samarreta i jo després perquè estava molt agust.
Jo em pregunto, quan tingui la regla i si aném més alla, es a dir, si em treu el pantaló, QUE FAIG? osigui amb la compresa? que raro seria.
Gracies per ajudar-me. PETONS!!!
Anissa Ouali

Hola Ceelia!!
M'alegra molt llegir que la vostra relació s'ha fet oficial! Abans de tot, només heu d'anar més enllà si els dos esteu a gust, i ho decidiu així!
Si en algun moment, hi ha algun detall que et fa sentir incòmode, has de saber que pots parar el joc en qualsevol moment! Si hi ha situacions com la que descrius, doncs pots treure't tu els pantalons i deixar-te la roba interior, o anar un moment al lavabo i treure-la la compresa.
Pensa que hi ha moments que el joc s'ha de parar un momentet, i això no vol dir res dolent! El que passa a les pel·lícules on tot funciona de manera màgica, cap noia té la regla o no hi ha moments d'incomoditat, és tot mentida!
Gràcies per la teva consulta! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali