Preocupacio
Hola, fa dos mesos ho vam estar fent amb el meu novio de manera molt regular i no vam comprovar el prservatiu en dues de les vegades. Des de alsehores que espero el final de mes per a que em vingui la regla. La veritat es que m'ha vingut els dos mesos i sense cap retard però aquest darrer cop ho va fer amb menys intensitat. Em noto la panxa unflada sempre que penso amb el risc de l'embaraç i aixo no em deixa viure tranquila. Que m'aconsellarieu? Es possible estar embarassada encara que t'hagi vingut dos cops la regla? Se que segurament tot deu ser psicologic pero m'agradaria poder tenir els vostres consells. Moltes gracies!
Anissa Ouali

Hola Raliu!!
Com tu dius, és important veure que el preservatiu no s'hagi trencat. Sembla que l'angoixa i la preocupació, estan fent que la regla vingui amb retard, però pels símptomes que descrius no podem saber amb certesa si hi ha hagut risc d'embaràs o no, i per tant si aquest retard és degut això (ja que l'angoixa pot fer que estiguis tenint totes aquestes sensacions).
El fet d'haver tingut amb normalitat els dos períodes anteriors tampoc ens pot assegurar el si o el no.
Si el dubte et fa estar molt angoixada, el que et recomanaríem és fer una prova d'embaràs per sortir de dubtes. Pots fer una visita al metge de capçalera, la infermera o comprar una prova d'embaràs a la farmàcia.
Una forta abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali