Ajuuuuda!! 555
Estic preocupada i desesperada! Soc ja una adolescent i encara ni m'he liat, estic molt preocupada, perquè i si no trobo a ningú a la meva vida, serà perquè soc lletja? No ho sé, però estic molt preocupada i molt desesperada! I a sobre, la majoria de la meva classe han fet de tot, unes ja han tingut relacions sexuals, altres ja s'han liat, i no ho sé, però em sento rara, perquè hem dono conta de que soc l'única nena que no ha fet res. I a sobre, ningú hem tira la canya ni res!!! Urgent!!!
Anissa Ouali

Hola Aixagarrido_!!
Com tu dius ets adolescents, així que encara et queda molt per viure! Així que la frase de si no trobo a ningú a la meva vida, no ajuda!
No hi ha una edat per tenir relacions sexuals, per liar-se o per fer res en sexualitat. No has de tenir pressa, i quan et sentis a gust i trobis el moment decidiràs que vols fer, però no per pressa o per fet que les altres noies ja ho hagi fet! I molt menys pensar que ets lletja o rara!
Abans de pensar si algú et tira la canya o no, intenta sentir-te a gust amb tu mateixa, segura i veure aquelles coses que t'agraden de tu, veuràs que això és més important perquè algú et tiri la canya en el moment que sigui, i no pel fet de ser més guapo o guapa!
Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali