Regla irregular
Hola,
Us escric perquè la regla em va venir per primer cop a 6è i ara vaig a 4t d'ESO i no tinc gens regular la regla, en varis mesos em va venir dos cops la regla i mai se quan em té que baixar perquè o em ve abans o tard. Ja vaig anar un cop al ginecòleg però només em va donar un paper perquè m'ho anés controlant i no he anat més. Ja he començat a tenir relacions i l'últim cop em vaig asustar molt perquè no em baixava. Ser que haig d'anar al ginecòleg però em fa por anar i que s'enteri me mare de que ja no sóc verge... Si vaig i dic que encara sóc verge, hi ha algun canvi, per exemple si em tinc que prendre unes pastilles a que no ho sigui?? Ajudeu-me siusplau!
Gracies
Anissa Ouali

Hola Aida!!
És cert que a moltes noies, la seva menstruació no acaba sent mai regular, per això és important fer revisions al ginecòleg, i encara més quan hi ha hagut relacions sexuals (i encara més pels ensurts i preocupació que et pots emportar).
Per això has de deixar aquesta por a un costat, i fer una visita, veure si la teva menstruació és irregular i ja està o si caldria alguna cosa. El ginecòleg et preguntarà si has tingut o tens relacions sexuals, i si li menteixes, no t'ajudarà com cal! Més que pel fet de donar-te unes pastilles o altres, per valorar que et convindria més.
Comentes que vas a 4t d'ESO, així que per edat estàs entorn dels 16 si no m'equivoco. Has de saber que podries fer la visita tu sola, sense que la mare entri, però potser és el moment de parlar amb la mare també i almenys que pugui saber que tens parella i que en algun moment la sexualitat està present!
Espero haver-te pogut ajudar una mica! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali