Problemes d'erecció
Hola! Doncs veureu, l'altre dia ho vam intentar fer amb el meu nóvio, però no va ser possible perquè no tenia la suficient erecció per fer-ho. L'erecció només li dura un minut o dos i ja està.
A més, amb la seva exnovia ja li va passar.
Què podem fer per solucionar-ho?
Gràcies.
Anissa Ouali

Hola Adolescent!!
Moltes vegades els nervis, la pressió o quan el cap no està centrat, ja que està preocupat a fer-ho "perfecte", pot provocar que el cos no respongui, per exemple en els nois, no aconseguint l'erecció o perdent-la.
Un truc per veure si és el nostre cap el que no ens ajuda és veure si quan està ell sòl també li passa això o només quan està en parella. A més a més, de veure si això només passa en el moment just de la penetració o en tots els jocs sexuals (masturbació i sexe oral també?)
Aquestes preguntes ens ajudaran a conèixer si l'ansietat està present, l'ideal és poder parlar d'això i quins són els pensaments que no ajuden. Us deixo l'enllaç d'un espai de teràpia psicològica en el que us poden ajudar quan aquesta ansietat s'ha fet forta: www.consultajove.cat
Espero haver-vos pogut ajudar una mica a entendre que passa!
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali