No hem se masturbar
L'altre dia parlant amb les meves amigues a l'hora del pati hem vaig adonar de que era de les poques noies de clase que no es masturbava, al arribar a casa vaig decidir intentar-ho pero no hem vaig correr ni vaig sentir molt de plaer ara m'he quedat donant-li voltes al cap al tema i tinc curiosiat per saber que se sent siusplau digueu-me com hem puc masturbar i correr.
Moltes gracies anticpades.
Anissa Ouali

Hola Laura45!!
La masturbació és l'eina que tenim per conèixer el propi cos, quines zones agrades i/o quines són més excitants. Per exemple, en els genitals femenins, les zones més sensibles estan per la part exterior, al voltant dels llavis, l'entrada vaginal, i l'òrgan sexual més sensible és el clítoris (ja saps on és el teu?). Un truc per conèixer una mica millor, és agafar un petit mirall i veure com són els genitals.
La masturbació es pot fer de diverses maneres, i cadascú va descobrint com li agrada més, per exemple, amb les mans, a la dutxa jugant amb el xorro de l'aigua...
A sí, una cosa més, el cap també és molt important, deixar que el cap es relaxi, que estigui a gust, i també excitar-lo, ajudarà a gaudir i /o arribar a l'orgasme.
Però una cosa, no pel fet que les persones del voltant ho hagin fet, vol dir que ho has de fer. Tampoc vol dir que l'objectiu únic és arribar a l'orgasme!
Espero haver-te pogut ajudar! Un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali