Dubtes d'una adolescent 1
Hola! Volia comentar una cosa que em preocupa:
1-M'agrada un noi de la meva classe, som molt amics i parlem bastant. Ens fem les típiques bromes amb la que tontejes (per cert tinc 13 anys) pero quan parlem per IMessage o Whatsapp depèn de quines coses respond o em deixa el visto, ahir em va enviar ell el missatge. M'agradaria dir-li pero tinc por a que no em parli despres,la relació cambi i no pensi lo mateix de mi..Ajudeume!
Anissa Ouali

Hola Julie!!
Aquestes situacions són difícil, ja que no et podem dir que la relació no canviarà si li dius o en parleu, però tampoc sabem si anirà cap a millor o no!
Pel que dius teniu bona relació, però potser sempre des de les bromes. Cap dels dos s'animà a parlar una mica més en serio, per això hi ha aquest dubte de no saber. Per això tu hauràs de decidir que fer, pots no fer res i seguir igual, parla cara a cara amb ell sobre el que estàs sentint, o fer un intermedi, per exemple, fer alguna cosa junts, quedar fora de l'institut, anar a fer un tomb, i de mica en mica anar parlant una mica més, sense tantes bromes, i veure que sentiu i com us sentiu.
Com veus, si vols tenir una altra resposta, haureu de començar a fer alguna cosa diferent, cert que les coses canviaran però no sempre vol dir cap a pitjor.
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali