La vida sexual i la religió
Hola Nois.
Mireu, el meu dubte és que, crec que sóc gai. M´he enamorat d'un noi més gran que jo, i no puc olvidar-lo.
La questió és que, jo sóc creent. Sóc cristià.
Que passa en aquest casos??
Moltes gràcies per adelantat!!
Anissa Ouali

Hola Owen!!
La religió i l'orientació sexual no són contradictores! Ser homosexual, hetero o bi, no vol dir no poder ser religiós, ja que la religió fomenta l'amor i la pau. Com tu dius t'has enamorat, i això és dolent? Clar que no, i tens dret a enamorar-te, sigui d'un noi, noia o el dos!
Moltes vegades, tot això xoca amb el que hem sentit o ens han dit, per exemple a casa. Amb els teus pares has pogut parlar d'això? Ells també són creients?
Si veus que el real conflicte entre homosexualitat i religió està a casa, i creus que t'ajudaria tenir un punt de suport per poder parlar-ho amb ells, et deixo l'enllaç d'un espai on poden ajudar en aquestes situacions
Una forta abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali