Tinc por...
Hola, tinc 12 anys, i el noi que m'agrada en té 13, jo també li agrado però encara no estem surtin perque, ell va tenir dos novies l'any passat i els i va demanar fer-ho, van tallar, i aquest any ens em conegut ell i jo , però em fa por ser la seva novia, perque no crec que estigui preperada per fer-ho i em fa por que m'ho demani perque no estic segura de lo que faré
Necessito ajuda!!
IESP

Hola Anitaaa,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori, segur que hi ha més d'una noia en una situació semblant a la teva.
Si et demana per fer-ho i no ho vols fer, NINGÚ et pot obligar MAI a fer quelcom que no vulguis fer. En tots els àmbits de la vida un "no" és un "no" però en el sexe aquest "no" encara té més pes.
La teva responsabilitat és ser fidel al que tu vols, no al que volen els demés, siguin novios, amics, amigues, qui sigui, has de ser-te fidel a tu mateixa.
Si encara no ho vols fer, estàs en tot el dret de no fer-ho. Escolta't, valora't i sigues fidel al que tu vols.
Espero haver-te ajudat!
Una abraçada!
Helena Angel @HelenaAL