Es normal...????
Hola Adolescents!
Necessito ajuda! L'altre dia vaig quedar amb la meva xicota i les coses van pujar de to... però a l'hora de passar a l'acció, la cosa no va anar com hauria d'haver estat. Em vaig "calentar" molt, però el problema va ser que no s'em va "aixecar". Vaig discutir amb la meva xicota perquè ella pensa que no em posa, i també estic una mica espantat. És a dir, només sóc un adolescent, i no és gaire normal que em passi això.
Hi ha alguna explicació per el que m'ha passat? Hi ha alguna manera de que no torni a passar?
Siusplau ajudeu-me!
Anissa Ouali

Hola Eustaqui_guerrero!!
Doncs el que ha passat no és gens estrany! Encara que siguis adolescent! I sobretot que hagi passat una vegada no vol dir que torni a passar!!! Així que no t'atabalis molt, ja que sinó la por a que torni a passar, farà que passi més vegades.
Però tot així et comento un parell de coses: La resposta sexual (ja sigui tenir una erecció, arribar a l'orgasme, excitar-se, ejacular...) no funciona únicament pel cos, sinó que necessitem que l'òrgan sexual més important també estigui allà i s'ho passi bé, aquest òrgan és el cap!
Com tu dius et vas escalfar, però fixa't si en algun moment vénen pensaments com, "potser no ho faig bé" que fan que el cap es comenci a ficar nerviós, o fins i tot, ni tan sols t'anedons que el teu cap pensa en això però l'angoixa ja ha començat, i en comptes d'estar gaudint, estàs "mirant" si el penis s'ha aixecat o no!
Una pregunta, quan estàs sol també passa? Aquest dia que va passar, va ser en el moment de la penetració? Si quan estàs sol no passa, i només et va passar aquell dia, intenta no atabalar-te, quan estigueu en parella no et pressionis per tenir una erecció, i no us centreu a jugar amb els genitals, feu petons, carícies i gaudir de l'estona i quan menys ho pensis l'erecció estarà allà!
En relació a la parella intenteu parlar, entendre que no és que ella no et posi!
Espero haver-te dóna't pistes! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali