Sisplaaau ajudeeumee no puuc mes no em van contestar a l'apartat de alimentacio!
Sisplau ajuda no puc mes:'(
Estic fen aixo amb llagrimes els ulls necssesito ajuda urgent ment!
Hola adolescents.cat jo tenia novio vam durar 4 anys tot anava perfecta! fins que..em tallat.Aquets dies he engreixat molt i em comensa a dir que estic super gorda i d'una manera molt dolenta i diu que ja no li agrado que m'envagi a menjar bollicaos i que nomes em volia pel cos i com ara he engreixat ja no em vol i em sento una super tonta per aver cregut les seves putes paraules de verittat em deia unes coses tan macas i ara se que ho feia veure però actuava moltbè...:( ahir em vaig comensar a tallar els braços i em vaig pendre unes pastilles anticonceptives però no van fer afecta:( peso 80 kilos i avans 40:( sisplau m'estic deprimint i esque no portavem un dia ni una setmana ni un mes sino 4 anys!!! i jo pensava que no nomes amb volia pel cos i semblava veritat! Però ara veig que no que tot era un puta mentida que no puc més que ara cuan amb veu em dona coses a les camas i a la cara i m'empenya davant dels seus amics i asobra anem a la mateixa escola m'esta fen acaso escolar!:(
Perquè això acavi vull saber alguns ingredients per aprimar i que tot sigui com avans i que pogui tornà amb ell i a liarme amb aquest nano, nomes tinc 14 anys i ell 18 ajuda!:( lo mes fort es que les meves amigues ja ho savien aaaaaaaaaaaaaaa:(
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. La veritat és que ens sap molt de greu que ens hagis escrit amb llàgrimes als ulls, ens sap molt de greu que estiguis patint tant.
Pel que ens expliques abans et tractava molt bé i ara et falta al respecte, t'insulta, t'humilia i es riu de tu. Realment vols estar amb algú que no et valora i et tracta així? No hauríem de permetre que ningú ens tracti d'aquesta manera i menys fer-nos mal a nosaltres mateixes perquè ens ha fet mal qui se suposa que ens hauria d'estimar amb 40, 60, 80 o 100 kg...!
Per tant, comença per valorar-te a tu mateixa, per saber qui ets i com ets, no et valoris pels kg que peses, ets MOLT més que un físic! D'altra banda, si vols més informació sobre els aliments que et poden anar bé per cuidar la teva salut, t'ajudaran millor al consultori d’alimentació, un nutricionista o un endocrí.
No et facis més mal, lesionant el teu cos, estima't i veuràs com tot el que et pugui dir deixarà de tenir tanta importància!
Una abraçada molt forta i gràcies per confiar en nosaltres!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat