Em sento la rara de classe (++++++)
Hola!!!!
Abans de res, el títol possa "Em sento la rara de la classe" i té part de Sexualitat i Psicologia... no se ven bé on publicar aquesta consulta... si ho tinc que publicar a psicologia, dim-ho si us plau :3
Bé, el cas, és que tota la meva classe (4 eso) ja a tingut relacions sexuals, tot això ho sé per fotos de l'instagram despullats amb un noi o noia (hi ha que ser una mica tontet de penjar això a una red social), perquè ho diuen entre amics o amigues, o fins i tot hi ha hagut gent que a portat a classe un condó o alguna cosa així!
I jo mai m'he liat, ni he tingut relacions sexuals, ni tampoc tinc novio ni res..
Pot ser que jo sigui.. la rara de la classe, per no haber-hi fet res d'això..?
O ells volen còrrer massa... o que.. esque em sento molt rara sent l'única de la classe sense haber-hi fet res d'això, a més se'n riuen de mi, només per no haber-hi fet res..
Gràcies!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. No ets rara, de fet, és molt normal que les persones anem a ritmes diferents i que experimenten en moments diferents.
Tenir relacions sexuals només perquè els altres ja ho han fet o ho estan fent, no és la millor opció. Les relacions sexuals poden ser molt divertides però també hem de saber valorar les possibles conseqüències si no es fan les coses com s'han de fer (amb confiança i preservatiu). El sexe compartir requereix confiança, coneixement del propi cos, ganes de descobrir el cos de l'altre i tenir ganes d'ensenyar a algú altre com funciona el propi cos.
Per tant, no ets rara, tens un criteri i actues en funció a aquest, punt.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat