Ajuda! sisplau!Urgent!!AK
Hola adolescents! Volia comentar si es algu molt fort fer-ho amb 12 anys? esque ja se que sóc una mica petita però em sento gran i la veritat vaig comensar a tenir novio als 6 anys, però res serioo..de (broma) però Fa un anys vaig coneixer a un nen dos anys mes gran que jo ell te 14 casi 15, però sento que ell m'estima de veritat i que no em vol nomès pel cul o les tetes, perque ell m'ho demostra i fa uns dies ens vam tocar ell amb va fer dits i jo li vaig ''xupar' i em va donar gust em vaig quedar amb ganes de més. Però res més no vam tenir relacions i em va venir un ''calentón'' i desprès em sento una mica ''niñata'' per fer aixo perquè sóc encara petita però jo l'estimo molt i ahir em va dir que si volia que ho fessim pero m'ho va dir bè i amb tranquilitat i em va dir que no passava res si l'hi digues que no.. Però per unaltre part vull i per unaltre no..per ser ''petita'' i moltes amigues meves ho han fet però jo no ho faig per això ho faig perque em donen ganes..Pero tambe tinc por de quedar-me embarassada perquè tinc la regla, i el condó no pot funcionar..I pff estic feta un lio..amès me mare sap que tinc novio però no sap que ens vam tocar ni que potser tindrem relacions sexuals..! ajuda estic desesparada un peto molt gran necessito la vostra ajuda!
I per cert continueu aixi!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp.
Això que expliques sembla molt intens, ja que estàs experimentant moltes coses noves, moltes emocions! Aquesta és la idea, anar vivint i sentint poc a poc. És normal que si us agradeu tant us exciteu, això no significa que hagueu d'anar a més, sempre!
Algunes coses que ens agradaria dir-te és:
1) que ell t'hagi expressar les seves ganes i la seva curiositat, està molt bé! Però això no significa que tu vulguis experimentar-ho tot ja. Cal tenir paciència i respectar el propi ritme, ja que som tots diferents.
2) Si les teves amigues ja creuen que poden tenir relacions sexuals, nosaltres no som ningú per dir si està bé o està malament, és la seva vida, elles decideixen... si tu necessitem més temps, confiança i coneixement, no passa res, ell t'esperarà! No hi ha pressa...
3) Parlar amb els pares del que ens preocupa pot ser molt positiu... Encara que sembli que no ens entendran, hem de recordar que ells també van ser adolescents, i segurament, van viure coses molt similars, segur que també tenien dubtes i pors. Si teniu confiança i vols compartir amb ella el que vas vivint, els dubtes que tens, etc...endavant!
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat