Tinc una pregunta
Mira,
a mi tothom em diu k estic molt prima, xo jo veig k tinc una mica de panxa i de cul tot i k diuen k no tinc cul. Jo segueixo menjant, tot i que algun dia m'he plantejat si de veritat val la pena deixar de menjar.Tinc algun tipus de transtorn alimentari?
Sara Bujalance

Hola! Per poder determinar si tens un trastorn alimentari hauria de tenir molta més informació sobre com et trobres. Però, en qualsevol cas, tinguis un trastorn o no, és important que et treguis del cap aquesta idea sobre deixar de menjar i sobre la panxa i cul que dius que tens tot i que la resta de persones et diuen tot el contrari. Tot això pot tenir a veure amb una preocupació innecessària sobre el pes. Per mantenir un pes correcte només necessites menjar de tot, equilibrat, i fer esport habitualment. MAI deixis de menjar! Deixar de menjar et portaria a tenir molt problemes de salut, i molt greus (de fet, una persona que no menja pot arribar a morir-se). El millor que pots fer per evitar que aquesta preocupació pel pes es converteixi en un problema greu és parlar sobre com et sents amb algun adult de confiança amb qui et trobis còmoda parlant, de cara a que t'ajudi a trobar-te bé amb tu mateixa i prevenir un problema gros. Molts petons!!