Estic enganyant a un noi
Hola,
Fa pocs dies que un nen em va obrir per Instagram (direct), ens vem donar els números i des de aquell dia que estem tontejant. Ell es diu Marc i viu a Olot. Jo ja tinc nòvio i me l'estimo moltíssim, però no se com dir-li que parlo amb un altre. Jo amb en Marc no vull res i tampoc sé com dir-li, perquè ell em diu que m'estima, que sóc molt guapa... No sé que fer ni a quin escollir. Necessito ajuda urgent!!! Gràcies.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. La veritat és que la situació que ens planteges no és gens senzilla, i més encara quan et diguem que no podem decidir per tu, nosaltres no et podem dir a quin dels dos nois has de triar. Imagina't el poder que tindríem sobre les vostres vides si poguéssim dir-vos què heu de fer.
El que sí que et podem dir és què pots fer per ajudar-te a decidir:
- Podries fer dues llistes de pros i contres de cadascun d'ells.
- Valora què et pot aportar cadascun d'ells, relació estable, relació esporàdica, etc.... i valora què vols tu
Amb aquestes estratègies podràs decidir.
Esperem haver-te ajudat! Gràcies per utilitzar e consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat