Pff nose ke fer... n'estic fartaa ja
Hola,em dic Tomàs i m'encanta una nena de la classe que no anomenare al nom ja que potser s'enfadaria la qüestió esque jo li vaig tiran indirectes pro ella ni cas. Se que li agrado però com no sóc molt popular passa de mi. Una seva amigua em va dir que ella també creia que li agradava però que el millor seria parlar-ne. Però la qüestio es que sempre que vaig amb ella m'ignora, passa de mi... Però només ho fa perquè no soc dels "guais" de la classe i això fa que no vulgui estar amb mi! Que puc fer: canviar de personalitat, passar d'ella tot i que es gairebé impossible !?
Necessito ajuda urgent !
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Si realment el motiu que fa que ella no respongui les teves indirectes és que no ets dels "guais" de la classe, aleshores, pregunta't: vols estar amb una persona que no et valora per qui ets, com ets, i quin tipus de persona ets, sinó que et valora en funció d'un criteri de popularitat a l'escola/institut?
Seria genial si poguéssiu parlar-ne ja que sortiries de dubtes! Però sovint és complicat tenir aquestes converses...
Abans d'enviar la resposta només volem dir-te una cosa, una parella t'ha d'estimar tal i com ets, sense voler canviar-te ni voler canviar-la.
Estem segures que te’n sortiràs! Gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada,
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat