No em diguis lo de sempre
Hola, mira, medeixo 1,61cm i peso 69kg estic bastant grassa i menjo equilibradament pero no em serveix de res, no tinc temps d'anar a correr, a àrt de que tinc 13, tinc poc temps lliure. Donam maneres siusplau, no em diguis que he de menjar equilibrat o que estic ve per la meva alçada o edat i que no em fa falta aprimar, que noto els michelins al meu cos.... ajudam siusplau no se que fer :(
Sara Bujalance

Hola IreneCR! El millor consell que et puc donar és que trobis temps per fer esport habitualment. La realitat és que les úniques pautes que funcionen per mantenir-se en un pes correcte és menjar equilibrat, que ja ho fas, i fer esport de manera habitual. A part d'això, no hi ha res que ajudi a aprimar, no et deixis enganyar mai per dietes "miracle" o fórmules "màgiques" per aprimar fàcil o ràpidament, són una mentida. Sé que és difícil trobar temps per practicar esport, ja que tenim les agendes súperapretades, però t'animo a que miris de trobar temps per practicar esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. No només és una bona manera de controlar el pes, sinó que també és una molt bona manera de fer salut. A part de tot això, és molt important que no t'obsessionis amb el tema del pes, recorda que el pes depèn en bona part d'un tema genètic (el que sovint diem constitució), i això no ho podem canviar. Per aquests motiu sempre diem que és imprescindible acceptar-nos tal i com som per poder sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. Molts petons!!