Sóc noia i m'agrada la meva amiga hetero
Hola, tinc 15 anys i des de començaments de curs que m'agrada una noia. Vaig començar a parlar amb ella perquè m'atreia i com teniem moltes coses en comú la meva intenció era que ens anéssim fent amigues i que més endavant sorgís alguna cosa, perquè la meva esperança és que fos homosexual o bisexual.
El cas és que ha anat passant al temps i m'estic adonant que l'únic que estic aconseguint és obsessionar-me i sofrir perquè no és lesbiana ni dona indicis de voler estar amb una tia algun cop i tonteja amb un altre noi cosa que fa que el món se'm vingui al damunt. Vull aconseguir oblidar-me d'ella i conèixer altre gent, però el problema és que com ja he dit abans m'he fet la seva amiga i la veig cada dia, cosa que em fa gairebé impossible deixar de pensar en ella constantment. A part, per altra banda al pensar en deixar de parlar-li se'm fa un nus a la gola, perquè encara que sàpiga que entre les dues mai no hi haurà res quan em somriu o em fa alguna broma sóc la persona més feliç del món.
Què puc fer?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. El cert és que no estàs en una posició gens senzilla.
Si el que vols és passar pàgina, segurament el que t'aniria millor seria posar distància física, virtual i emocional amb ella. No serà fàcil i li pots explicar què és el que t'ha passat, com t'estàs sentint, el que per a tu és un sentiment d'enamorament o d'amor, per a ella (fins a on sabem) és un sentiment d'amistat.
Comença a valorar i trobar moments per estar amb altres amics o amigues, busca altres activitats que puguis fer que t'agradin i et facin sentir bé amb tu mateixa. Això, sovint, també pot ajudar...
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat