CONSULTA PER MI I ELLA ...
Hola Adolecents.cat,
Fa temps una nena de la meva clase m'obra a les hores de Biologia pel gmail el Xat i em comença a preguntar si sóc verge, si vaig per ella, si me lliat, (...). (Ella es una nena fumadora des dels 11 anys, cada 15 dies s'aumenta el pirçing a la orella i un cop va explicar que va perdre la virginitat amb 14 anys amb un amic seu de 19 anys, aquet noi despres de 1 setmana s'en va anar a Londres amb uns amics i ella ha caigut en una depresio per culpa de aquet noi i esta prenent medicacio molt forta que li probaoca que cada dia vomita :( )
Millo que començi amb el tema: Ella esta enamorada de mi i jo vaig estari duran un temps però notava que m'ignorava i no ens parlavem gaire, però jo quan vaig veure que ella anava estava molt enganxada a mi i nostre tutora va volguer parlar amb mi i amb va explicar que esta patin una Anorexia ...
Hem fa po sortir amb ella ja que tots els dies ella parla amb ell i aquet noi esta menjan el cap diguen-li que per setmana santa vidra i tornaran a follar i jo se que ell vol experimentar amb ella ja que ens va expilcat que diu que vol probar el sexe Anal, Oral, (...). Per aixo no vull donar el pas en cara, perquè una ex meva hem va enganyar amb ho vaig passar molt malament i ara ens parlem però ella però si va amb amigues m'ignora i despres m'obra pel Whatzapp digema Hola, Ja quan esta amb aquestes amigues hem veuen com un fill de puta per deixar-la abandonada i no entenen que va ser ella.
Gracies Adolecents.cat :)
Luk Castany
PD: hem podeu deixar un correu perquè un amic meu vol fer una consulta però li miren l'ordinador cada dia i vol fer una consulta molt personal, Gracies.
IESP

Hola Luk,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. La veritat és que llegint i rellegint la teva consulta ens transmets una situació força complex, però no sabem ben bé com et podem ajudar nosaltres.
La situació amb la noia que està enamorada de tu, si tu ara mateix no sents el mateix per ella que ella per tu, només cal que li ho diguis, i si no vols respondre les preguntes que et fa pel cat de gmail a les classes de biologia, no les contestis, no estàs obligat a fer-ho!
Pel que fa a la teva ex, si et fa sentir incòmode que t'ignori quan està amb les amigues però que després per whatsapp sigui com si no hagués passat res, fes-li saber, parla amb ella, i expressa com et fa sentir que t'ignori.
Pel teu amic, no podem donar-te un correu directe, les consultes les resolem a través del consultori! Anima'l a utilitzar-lo!
Esperem haver-te ajudat! Gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada,
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat