Pregunta
Sóc noi i tinc 14 anys i quant em vaig a fer una palla acabo en 3-4 segons i tinc por de que tingui ejeculacio precoç.
Info plis
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'Iesp. Moltes gràcies per la confiança!
Quan parlem d'ejacular molt ràpid (ejaculació precoç) hem tenir clara una diferència, l'ejaculació precoç NO va en funció al temps que l'home triga en ejacular, sinó que es valora segons la percepció de control que té la persona en el moment d'ejacular, és a dir, si té la sensació que no sap com ha passat, no se n'ha adonat i ja ha ejaculat.
Per tant, el més important no és el temps, si no el control. Com pots millorar? Doncs per exemple, pots començar per fixar-te en les sensacions que vas tenint a mesura que l’excitació augmenta, baixa-la una mica, tornar a deixar que pugi, etc... detectant els moments que són més excitant fins arribar a l’ejaculació.
No és tracta d'anar el més ràpid possible per arribar a l’orgasme, el més important és gaudir del camí!
Esperem haver-te ajudat!
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat