El primer cop, si no m'entra?
Hola, estic surtin amb un noi desde fa 5 mesos i els dos tenim moltes ganes de fer-ho, com es el meu primer cop doncs estic nerviosa per si no m'entra, ja he provat de posarme tampons i si que m'entren pero estic molt incomoda i m'els trec al segon i avegades no m'entren aixi que mai en porto, també me tocat algun cop pero mai me posat els dits. Que pasa si no m'entra? vol dir que mai m'entrara?
Gracies!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. És normal que la primera vegada estiguem nerviosos i nervioses i és normal que al estar tensos el cos també se'ns tensi, i amb el cos també hi afegim els genitals.
Com més relaxada i excitada estiguis millor! Sobretot teniu en compte que és important que utilitzeu el preservatiu i que aneu poc a poc. Intentar estar en una postura on tu controlis el moviment i fins on entra, potser d'aquesta manera et sents més segura.
Si finalment descobrissis que tens vaginisme (que no entri per la teva vagina ni un dit, ni un tampó, ni un penis), és una dificultat que amb tractament combinat psicològic i fisioterapèutic, es soluciona en la gran majoria de casos.
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat