Una ajudeta plis
Hola, tinc un dubte espero que em repongueu aviat!
Miri jo tinc 13 anys i encara no m'ha vingut la regla perquè el metge diu que em vindrà més tard (als 14 o 15). Però em surt una cosa blanca que em molesta molt perquè baixa quant li dona la real gana i llavors tinc les calcetes humides i molesta. Crec que es deia fluix o algo així, perquè em ve això? Vol dir que em vindrà la regla? (Ho tinc desde l'any passat però aquest any ha sortit molt més) Com puc fer perquè no surti?
Merci! Espero que m'ajudeu estic una mica espantada perque no se que significa que em surti això.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. El flux pot aparèixer perquè la regla estigui a punt d'arribar per primer cop (pot tardar setmanes, mesos, anys, ...) però significa que el teu cos comença a activar-se i a funcionar de forma adulta.
Aquest flux, serveix per moltes coses, serveix per regular el pH de la vagina, serveix per fer una higiene natural dels genitals, etc... per tant, és bo que hi sigui!
Al principi pot ser una mica incòmode, si en segregues molt, pots utilitzar calcetes de cotó o pots posar-te salvasplips.
Esperem haver-te ajudat! Gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada,
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat