DESESPERADA! ACOSO SEXUAL
Hola, tinc 10 anys, des dels 9 anys la meva mare es va separar i va tenir un novio... amb els 10 anys cumplits vaig comenzar a desarollar molt bojament, i tinc molt gran les tetes i molt bon cul.. desde alla el novio de la meva mare amb proboca cuan senva la meva mare a fer la compra o alguna cosa aixis.. estic jo al meu cuartu de bany o la meva habitació i ell ve i amb toca les tetes i coses aixis.. jo mu prenia a broma.. pero no era aixis... desde aixis un cop el vaig pillar amagades masturbanse amb una foto meva del instagram.. desde alla amb vaig traumatitzar. No u veia normal saps.. i jo avegades vaig a dormir i amb masturbeixo pensan amb ell.. com si m'agrades.. perque el novio de la meva mare te 20 anys.. i es molt guapo.. i per whatsap un dia amb va obrir i amb va enviar fotos despullat i aixo.. jo aquestees fotos me les guardaba per la nit.. pero no se que feia la veritat.. fins que un dia ens vam tocar.. i vam acabar follan amegades de la meva mare.. la veritat estic molt desesperada, per la meva edad pero se que aparento de 18 anys per les meves fotos etc.. ajuda!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. El que ens expliques és molt greu i denota molta valentia per part teva al explicar-nos-ho. El que estàs vivint és una situació d'abús, el novio de la teva mare, si té 20 anys, té 10 anys més que tu per tant està cometent un delicte, tenint relacions sexuals amb una nena de 10.
El que hauries de fer és parlar amb la teva mare, explicar-li el que ha estat passant i demanar-li suport per anar als Mossos a denunciar.
Per tant, com veus no és una broma, és un tema molt seriós que hem de denunciar i posar en mans de les autoritats delictes d'aquests tipus.
Esperem que tinguis molta sort i es resolgui ben aviat aquesta situació!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat