Plaer i obsesió!!!
Hola!! M'agradaria preguntar i comentar-vos tres coses:
1. Fa uns mesos que tinc novio, i quan mantenc relacions sexuals, mai em diu que si es corre o no. Per tant, si no es corre mai, no li dono plaer, no? I si es corre, perqué no m'ho diu?. Normalment, els nois avisen? Algunes vegades, quan acabem, em diu que vol anar al lavabo, que m'esperi i tarda uns 10 minuts. No sé per qué és, però no se com preguntar-li.
Un altre questió és si es corre, s'ha de canviar el condó? He sentit que si no el canvies, es trenca.
2. Relacionat amb el mateix tema, tinc molta obsesió amb quedar-me embarassada, em fa moltíssima por. Sempre ho fem amb condó però, puc quedar-me embarassada no? tinc moltísima inseguretat, i no sé si es normal i qué fer al respecte. M'he fet dos tests d'embaràs ja, i abans de que m'hagués de venir la regla, perquè sino, no puc dormir. Es horrible, perqué gaudeixo molt, però després tinc una desesperació increïble.
3. Sempre que ell em masturba, m'encanta, però m'agradaria proporcionar-i plaer a ell també, però nosé com fer-ho. Ell ja té experiència, i en canvi, jo sóc una novata total. No li deixo que em vegi ni em toqui els pits, perquè tinc molta vergonya, i amb tot lo anterior, sento que no li dono tot el que li hauria de donar, estic feta un lio!
Moltísimes gràcies!!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Copiarem les teves preguntes per no deixar-nos-en ninguna per resoldre't:
1. Si no es corre mai, no li dono plaer, no? I si es corre, per què no m'ho diu?
El millor és que ho parlis amb ell, hem de poder parlar de sexe amb les nostres parelles ja que si hi ha alguna cosa que no entenem l'hem de poder comentar en confiança. Pregunta-li què fa al bany, potser es neteja, no ho sabem, demana-li i parla-ho de forma oberta.
- Un altre qüestió és si es corre, s'ha de canviar el condó? He sentit que si no el canvies, es trenca.
Exactament, els preservatiu són d'un sol ús. Un cop el noi ha ejaculat, s'ha de treure el preservatiu i posar-ne un de nou si voleu tenir relacions sexuals de nou.
2. Sempre ho fem amb condó però, puc quedar-me embarassada no?
Si utilitzeu el preservatiu com s'ha d'utilitzar el risc d'embaràs apareixeria només si el preservatiu es trenqués.
3. Sempre que ell em masturba, m'encanta, però m'agradaria proporcionar-i plaer a ell també, però no se com fer-ho.
El millor és que parleu, què li agrada a ell? Demana-li que t'ensenyi què és el que li agrada, com li agrada tocar-se i que t'ensenyi per tu saber com fer-ho.
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat