Amooooor'09💙
Hola! sóc noia i tinc 13 anys. El cas és que al 9 de gener vaig conèixer a un tio pel whatsapp, es veu que estem a un grup,em va obrir ell per privat i vam començar a parlar cada dia i cada segon. El cas és que ens hem dit el que sentim i els dos ens agradem. Però jo a ell només com a lio i ell a mi no ho sé, només sé que m'agrada. No som novios ni res, només som amics i follaamics.
El problema és que volem quedar i no sabem com fer-ho, ja que ell viu a Igualada i jo a Vilanova i la Geltrú i no sabem com quedar per culpa de la puta distància. Jo li vaig dir que un futur quedariem i fariem de tot (en plan follar i eso però amb condó). Els dos ho volem fer però no sabem com podem quedar.
Ma mare sap que estic a un grup on només hi ha gent de tot Catalunya i clar som tots de diferents ciutats i ningú coneix a ningú en persona, i...si li dic a ma mare que em porti a Igualada per veure un amic em dirà...eeem, no et penso portar, no deixo que quedis amb desconeguts.
Vull anar a Igualada però nose com fer-ho,... Fa poc vaig anar a l'estació a preguntar com puc arribar a igulada amb tren. Em va dir nose k d'un ferrocarril i que tinc que canviar de tren però no se com es fa tot això d'agafar dos trens per anar a Igualada i asobre anar sola. No m'atraveixo anar sola amb tren. Li he preguntat a una amiga meva si em podria acompanyar i em va dir que sí, però ara diu que no i ma mare no em vol portar, ningú em vol acompanyar i jo nose que cony fer perquè tinc molta por de perdre'm i asobre vaig sola. La única manera és que vagi sola cap a Igualada amb tren però, nose com es fa. Quin tren agafo? Com es canvia un tren? Quan val un bitllet? tinc que portar el DNI?
Estic pensant en convèncer a ma mare pk em porti a igualada però nose com fer-ho. Ella no sap res de tot això, no sap que vull anar allà per veure al noi que m'agrada i per fer de tot però no puc...vull anar!
Ell diu que intentarà anar a vilanova i la geltrú però diu que és molt possible que no pugui. I jo doncs...que faig? Vaig jo sola?(com ho faig?), com li dic a ma mare que em porti? Siusplaaau ajudaaaaa❤️❤️❤️
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Sempre que parlem amb gent desconeguda per internet o per xarxes socials hem de ser molt prudents, i hem d'anar amb molt de compte ja que mai sabem qui pot haver darrere.
El consell que et donem és:
1) Que vagis acompanyada. En cap cas hi vagis tu sola.
2) Els teus pares (mare i/o pare) han de saber que tens un ciberamic.
3) Els teus pares (mare i/o pare) han de saber que vols quedar amb ell i si quedeu, han de saber en tot moment amb qui estàs i a on estàs.
4) Si quedeu, que sigui a un lloc cèntric. És important que si arribeu a quedar quedeu a un lloc cèntric i on hi hagi més gent.
Potser aquest primer dia no podeu fer tot allò amb el que teniu fantasies. Però és més important saber si amb qui parles és realment qui diu ser. Mai sabem qui hi ha darrere una pantalla, hem de ser prudents.
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat