No en vol parlar
Hola,
Tinc 17 anys i la meva xicota també. Resulta que ja portem més d'un any de relació i només ho hem fet un cop. Vam fer-ho quan portavem aproximadament un any de relació i des d'aquell dia no ho hem tornat a fer. Després d'haver-ho fet estava molt contenta i estavem molt bé però, quan van passar uns dies em va dir que no volia tornar-ho a fer perquè es sentia petita i li feia por.
Abans, quan portavem poc temps sortint podiem parlar de sexe sense cap mena de problema i ara això és impossible. Un dia que li vaig treure el tema em va dir que quan ho vem fer si que li havia agradat però que no ho volia tornar a fer i que no fariem ni sexe amb penetració ni res, a més a més, em va dir que no volia tornar a sentir-ne parlar del tema.
La meva pregunta és: Que puc fer per despertar-li les ganes de tenir sexe? O al menys, que puc fer jo per portar-ho millor i no estar tot el dia "rallat" pel fet de no poder fer-ho?
Moltes gràcies !
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per compartir la teva situació, ens encanten les persones que es preocupen per les seves parelles.
Si ella de moment no vol tenir relacions sexuals amb penetració, doncs, de moment no practiqueu la penetració. Que ho hagueu fet per primer cop NO significa que a partir d'aquell moment ja ho hagueu de fer sempre amb penetració, ni molt menys.
La sexualitat té moltes variants amb les que us ho podeu passar genial sense penetració! Exploreu altres formes de gaudir, de divertir-vos, apreneu a conèixer el cos de l'altre, apreneu a comunicar-vos amb el no-verbal al llit.
Parla amb ella i transmet-li que et preocupa la situació. L’únic que et queda és respectar-la, si ella ara no vol jugar amb penetració està en tot el dret de no voler. Jugueu a altres coses, a coses a les que els dos estigueu d'acord, SEMPRE, si un dels dos no vol ja no serà un bon joc!
Espero haver-te ajudat!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat