ayyyyy ajudaa
Hola, mireu m agrada un nen i ell fa 3deso i jo 1deso i i jo li vaig posar una escusa per parlar ab ell mer el messenger i avui em quedat a l hora del pati per parlar i ell ma tirst la caña sortoab elloi??
Pliss ajudeume emvieume un misatge al facbok a Anneta Avila
Anissa Ouali

Hola Anneta!!
Les respostes no les enviem per Facebook, i per veure-la pots connectar-te al consultori.
Espero no haver entès malament la teva consulta, sembla que no saps si sortir amb ell o no. Pel que dius a tu t'agrada i heu quedat per parlar, és cert que ell és més gran que tu, així que no t'angoixis.
Abans de decidir, perquè no us aneu coneixent? Queda per parlar, mira si realment t'agrada, i fixa't que voleu cadascú.
Amb una única conversa no és tan fàcil saber si la persona que t'agrada, et segueix agradant un cop us coneixeu, així que sense pressa!
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali