Tampons
Avera es que tinc 14 anys i l'altre día m'anava a posar un tampo per primer cop i tos els cops que vaig probar m'entrava perfectament pero despres quan caminavai em sentava em molestava i oh vaig provar uns 5 cops i tota l'estona em passava el mateix. No se qué Estic fent malament....:S (per cert, quan me'l tríes em feía mal)
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Pel que ens expliques sembla que quan et poses el tampó no el col·loques del tot bé, ja que un cop està ben col·locat no molesta. Pots ajudar-te amb els tampons amb aplicador, sovint al principi d'utilitzar els tampons és més fàcil.
He trobat un vídeo que ho explica molt bé:
Vr3X9EFqjsE
Si te'l treus perquè està mal col·locat és normal que faci mal o molesti ja que estem "rascant" el tampó amb la paret vaginal. Quan el portis 2 o 3 hores i te'l vagis a canviar, com estarà mullat ja no farà mal al retirar-lo.
Espero haver-te ajudat!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL