Sexe
Be, ja soc bastant experimentat amb la meva parella i els dos podem parlar les coses per a saber més o menys si el que fem ens agrada i que tal va, pero el tema es que no consegueixo que ella arribi a l'orgasme, com podria fer-ho, magradaria satisfer-la més. Ara una altre consulta, la meva parella sempre que practiquem sexe amb penetració li ve la regña amb 3-5 dies de retras, es normal aixo?
Gràcies :)
Anissa Ouali

Hola Ciberxop98!!
El truc real per poder gaudir més, només el podreu esbrinar entre vosaltres dos, per això la comunicació serà molt important. Però en el que si us podem ajudar és amb pistes: per exemple, acariciant les zones que són més sensibles (en els genitals femenins, l'òrgan sexual amb més sensibilitat per al plaer és el clítoris)!
Una cosa més, l'orgasme no depèn únicament que tu li facis arribar tocant alguna part del seu cos. L'orgasme s'aconsegueix quan el cap i el cos gaudeixen, es deixen anar i és donar permís per fer-ho. Ella sola hi arriba?
D'altra banda, que vol dir orgasme?, que espereu que passi? Són preguntes que us poden ajudar, sobretot si esteu esperant que passi alguna cosa semblant a les pel·lícules, cosa que no ajuda!
Respecte a la penetració, parla amb ella si s'angoixa després de les relacions, per por que hi hagi embaràs per exemple. L'angoixa o preocupació pot fer que la menstruació s'endarrereixi.
Espero haver-vos pogut ajudar una mica! Gràcies per la consulta!
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali