Necessito motivació per fer esport
Resulta que jo sóc una noia bastant prima i alta però sense passar-me. Encara estic en creixement. Abans era sempre de les millors a l'escola quan corríem i feiem resistència però ara em fa molta mandra i he anat baixant. No surto a córrer perquè em fa molta mandra, potser és perquè fa fred. Tinc una bona alimentació. També m'he apuntat a bàsquet però només són dos hores a la setmana i crec que tampoc fem molt esport. Necessitaria que em diguéssiu alguna cosa perquè em motiva més per fer esport i sortir a córrer...
PD: no m'agrada anar-hi amb amigues perquè elles es cansen menys que jo però si hi he d'anar sola hem fa MOLTA madra... No se com montar-m'ho
Sara Bujalance

Hola! T'entenc perfectament, quan fa fred fa mandra sortir, anar amb altres implica seguir el seu ritme però si no quedes amb ningú i hi has d'anar sola al final no hi vas. Aquestes són situacions típiques per les quals molta gent acaba no fent tant d'esport com voldria. És important conscienciar-se de la necessitat de fer esport per la quantitat de beneficis que té, tant a nivell físic com a nivell mental i la clau per estar motivat per practicar-lo és trobar un esport amb el que t'ho passis bé, si trobes un esport que t'agradi molt no et farà mandra anar a fer-lo i faràs activitat física sense adonar-te'n. Busca algun esport que t'agradi molt, n'hi han molts: natació, bici, patins, ball, fútbol, volley, karate... Molts! Troba un que t'agradi i t'ho passis bé, aquest és el millor truc per estar motivat per fer esport! Molts petons!!