Ajuda
Hola, aquest any faré 14 i encara no m'han crescut els pits. A totes les meves amigues ja els hi han crescut, a la meva familia els i van creixer als 11, 12. Necessito ajuda perque estic farta de que diguin que estic plana perque em fot molt.
Anissa Ouali

Hola Anònima!!
El desenvolupament del cos funciona diferent en cada noia, i necessita el seu temps! Per això, encara que tinguis 14 anys o altres noies de 14 ja hagin començat a desenvolupar el pit, vol dir que a tu també, i tampoc el fet que a la família hagi sigut als 11-12 (una pregunta a totes les dones de la teva família??).
Els canvis són lents, i n'hi ha molts, no només els pits! Fixa't si ja has de començar a tenir altres canvis i veuràs que tot té el seu ritme!
Ficar-se amb algú pel seu cos, no té sentit, i tampoc hi ha dret! Per això si en algun moment et sents atacada per això, fica límits! No tenen raó i tampoc has de per què escoltar això! I si en algun moment sents que t'atabala no dubtis en parlar amb algun adult, ja siguin pares i/o tutor!
Espero que la resposta t'ajudi, almenys, a tenir una mica de paciència!
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali