risc del líquid pre-seminal
hola, soc un noi i avui ho he fet amb la meva novia i se'ns ha trencat el preservatiu. Voldria saber quin és el risc de que el meu líquid preseminal pugui embarassar a ella. Sé que la solució és que es prengui la pastilla del dia després però fa un poc més d'un mes que se la va pendre i sé que no és gens bo perquè son hormones.
La meva pregunta és: espero a que li vingui la regla (li hauria d'haver vingut avui) o que es prengui la pastilla tot i els riscos que té????
Gràcies, espero resposta aviat ja que si hi ha molt risc s'ha de prendre la pastilla en menys de 3 dies.
Anissa Ouali

Hola 1234!!
El líquid preseminal té risc d'embaràs, ja que conté espermatozoides! Això no vol dir que automàticament hi hagi embaràs però el risc està present!
En situacions amb dubtes i quan el preservatiu es trenca, és important utilitzar els mètodes d'urgència. És cert que no es recomana utilitzar-la molt seguit, ni moltes vegades, per la càrrega hormonal (és molt forta), a més a més d'anar perdent el seu efecte quan s'utilitza diverses ocasions continuades.
En tot cas, si s'ha de prendre per què hi ha hagut risc, es recomana fer una visita el metge (pot començar per la infermera, metge de capçalera o ginecòleg) per veure que la pastilla estigui fent el seu efecte i que tot funciona bé!
Si pel contrari, aneu a comprar la pastilla a la farmàcia, expliqueu-li una mica la situació, així també ho valoraran!
Esperem haver-vos donat resposta el temps adequat!! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali