dits
Hola, el meu novio i jo volem tenir relacions sexuals d'aqui poc. Per masturbarme me em poso els dits pero m'hi entren 1 màxim 2 i voldira saber quants dits equibalen al gruix del penis d'un noi mes o menys per anar-me acostumant i que no arribi el dia i no m'entri. Mercii
Anissa Ouali

Hola Adolescent31!!
Abans de la teva consulta una cosa! La masturbació no vol dir introduir els dits, ja que si el que vols és disfrutar del teu cos i tocar les parts més sensibles dels genitals, has de saber que estan per fora, per exemple el clítoris!!
Sobre els dits i el penis, no hi ha un equivalent! Has de tenir en compte que la vagina està envoltada de musculatura, i aquesta en tensió (i/o nervis, angoixa...) es contrau, i encara que el dia abans hagin entrat tres dits, quan està així no entrarà res!
Per això sempre ens sentiràs dir que el més important és no tenir pressa, anar de mica en mica, estimular la vagina els dits pot ajudar, però també és molt important que el cap estigui a gust, s'exciti, disfruti del moment (per exemple tocant les zones que més agraden...)!
Espero haver-te ajudat amb la teva pregunta! Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Anissa Ouali, @AniOuali