vui aprimar
hola jo em vui aprimar de panxa i nose com fer-ho.
em podrieu donar alguna idea perque dietes no puc perque muns pares no em deixarien.
ajuda siusplau.
Sara Bujalance

Hola! No hi ha cap manera per poder aprimar o engreixar una part específica del cos com, per exemple, la panxa. El millor que pots fer per mantenir un pes correcte per tot el cos en general és menjar de tot, de forma equilibrada (tal i com marca la piràmide alimentària), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. Fer esport, de fet, és una molt bona manera de treballar tot el cos, inclosa la panxa. A part de tot això, sent adolescent encara tens molts anys per davant per créixer i això vol dir que el teu cos anirà desenvolupant-se i madurant de tal manera que anirà prenent forma i la teva cintura s'anifarà. Molts petons!!