Orientació sexual/porno
Hola em dic Nuria!
Doncs primer de tot volia preguntar si mirar porno per internet es dolent, no se perque es veu com una cosa dolentaa la veritat. També volia preguntar si es possible que et posin les noies com per masturbarte amb sexe lesbic pero agradarte i enamorarte de nois, pero que em faigin fàstic els penis. Per això estic confosa sobre la meva orientació sexual. L'altre i ultima cosa es com puc masturbarme sense que els meus pares s'enterin ja que faig soroll amb gemeces i això i no m'agradaria que s'enteressin.
Moltes gràcies! Es una mica urgent... Sempre em llegeixo els articles seguiu així💕
Anissa Ouali

Hola Nuria!
Mirar porno no és dolent, sempre i quan no pensem que reflexa la realitat! És cert que al llarg del temps sempre s'ha associat a un tema tabú, ja que es fa públic una part que sempre s'associa a la intimitat.
A més a més, el seu contingut acostuma a ser molt explícit, i no està dirigit a persones joves, ja que venen una sexualitat que no és real i es pot associar a una sexualitat que a la vida real no és així.
Sobre l'orientació, aquesta es defineix per l'enamorament (i el temps) no pel que t'excita, així que no és gens estrany que et pugui excitar veure sexe lèsbic i que t'enamoris de nois! Així que no t'atabalis, i menys per únicament ficar-te una etiqueta!
En relació amb la masturbació, tingues en compte que si acostumes a fer-ho de nit, i tots estan dormint, és més difícil amagar el soroll, una cosa que potser ajudaria, és posar una mica de música, o una pel·lícula de fons. Pensa que els gemecs no són automàtics, és a dir, és una resposta que fa el cos sense control, és més un missatge que ens diu que el que està passant agrada!
Esperem haver-te ajudat amb els dubtes! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali