Ditss:S
Tinc 14 anys i fa 1 mes que surto amb un noi de 16, ell ya em vol posar els dits però ami el que em preocupa és l'edat, sóc massa jove? ya em començat a fer coses com que em toqui una mica i tal pero no se si he de deixar que em posi els dits...
Quina és l'edat ideal per començar a "experimentar"? :S
IESP

Hola anònima 14,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. L'edat ideal no existeix, en el moment en que tu sentis que et ve de gust que t'acariciï els genitals, perquè aquell dia estiguis més excitada, perquè la teva parella et transmeti seguretat, perquè estigueu en un lloc còmode i tranquil, etc...doncs endavant! Ara bé si no t'agrada, et molesta o t'agradaria més d'una altre manera, és la teva responsabilitat guiar-lo.
En resum, en el moment en que tu sentis que vols experimentar una mica més, només caldrà que ho comparteixis amb aquest noi amb qui estàs sortint i seguir experimentant junts. Si encara no vols experimentar aquests terrenys, per molt que ell vulgui, el que val és el teu "encara no", i això és el que has de defensar. Si encara no vols, no cal dir res més, només cal respectar.
Espero haver-te ajudat!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL