Estic molt desesperat. Ajuda
Hola, amb dic Marc i necessito ajuda!!
El meu problema es que m'agrada una nena des de fa molt temps. Tenim molt bona relació com amics, ella sap que jo vaig per ella però alhora de sortir amb mi suda. Ho he intentat molts cops; però res, li he tocat el cul, li he fet regals però suda.
Ja estic rendit, fins i tot he intentat lligar amb altres nenes més lletges però res, totes molt amigues però res.
Estic molt desconsolat i fatigat, i no sé ara en aquests moments que fer.
Ajuda, jo vull estar amb alguna però.....
Anissa Ouali

Hola Marc!
Moltes vegades quan ens agrada algú, ens ho podem arribar a fer molt complicat! I tot es fa molt difícil.
Una pregunta, amb aquesta noia que t'agrada tant, li has tocat el cul (potser això no li agrada gens), regals..., però has intentat mai parlar amb ella? Dir-li directament que t'agradaria poder sortir junts, que t'agrada, i/o que voldries saber si a ella també!
Les indirectes ens poden ajudar, però a vegades s'ha de ser una clar! Així que intenta, sigui amb ella o una altra noia que t'agradi, poder parlar! I no estar amb el dubte i les indirectes! Però tingues en compte que si el que vols és estar amb algú per estar, això no t'ajuda, ja que a l'altra persona segurament vulgui conèixer de mica en mica, i veure que li agradi la persona, no pel fet d'estar amb algú!
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali